175,00 zł
159,00 zł z VAT
Quaki – Żaby i Muchy to fantastyczna gra zręcznościowa, która dostarczy dreszczyku emocji młodszym i starszym uczestnikom. Wystarczy rozłożyć kolorowe żetony na listkach i łapać muchy zgodnie z wyrzuconym kolorem. Dzięki temu mali gracze trenują rozpoznawanie barw oraz motorykę małą.
Twoja żaba nie przyciąga wybranego owada? Nic straconego! W następnej rundzie możesz się przenieść na inny płatek lilii i upolować kolejną zdobycz! Trenowanie pamięci i rozwijanie kreatywności z grą zręcznościową Quaki to po prostu czysta przyjemność!
Gra Żaby i Muchy to najlepszy sposób na rozrywkę dla całej rodziny. Gumową matę możesz zwinąć i przechować w niewielkim pudełku. Co więcej, z łatwością spakujesz ją do bagażu i weźmiesz na plażę, do ogrodu i na dłuższą wycieczkę. Możesz cieszyć się emocjonującą rozrywką gdziekolwiek zechcesz!
Gra zawiera małe części i jest nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3. roku życia
Łapanie much zgodnie z wyrzuconym kolorem to doskonała okazja do nauki barw i ich nazw
Zabawa w łapanie much doskonali zręczność i precyzję ruchów dłoni
Gra w mniejszej grupie doskonali kompetencje społeczne, m.in. komunikację i przestrzeganie zasad
Uczestnik musi zapamiętać, które muchy dają się przyciągnąć, dzięki czemu doskonali pamięć operacyjną.
Muchy i żabki można segregować na liściach według kolorów
Mały gracz rzuca kością i przyciąga muchy w wybranym kolorze. Ta zabawa nauczy go rozpoznawać barwy i nazywać je.
Te same oznaczenia znajdują się na liściach oraz pionkach, dzięki czemu możesz zorganizować rozgrywki w sortowanie owadów lub tworzenie kolorystycznych zbiorów i utrwalać poznane słownictwo.
Gra zręcznościowa Quaki – Żaby i Muchy to doskonała okazja na rozwijanie zdolności artystycznych maluszka i jego kreatywności.
Rozkładaj muchy na płatkach lilii i przyciągaj je za pomocą żabek. Twoja pociecha może je przeliczać, mieszać, przekładać i łączyć.
Dzięki grze Quaki – Żaby i Muchy dziecko doskonali precyzję, zręczność, prawidłowy chwyt oraz ruchy nadgarstka po łuku. Co więcej, usprawnia też koordynację wzrokowo-ruchową.
Sprawna motoryka mała oraz umiejętność skoordynowania ręki z okiem, to szybsza nauka samoobsługi, np. mycia zębów, wkładania ubrań, operowania sztućcami, a także na późniejszym etapie – pisania i czytania.
Gra zręcznościowa Quaki – Żaby i Muchy to nieskończone źródło pomysłów do zabaw grupowych. Wyznaczaj kolejność ruchów, baw się według zasad, wymyślaj swoje warianty. Aby rozgrywka przebiegała sprawnie, dziecko musi zrozumieć zasady i ich przestrzegać. Dzięki temu uczy się komunikacji oraz rozwija kompetencje społeczne.
Praca w grupie to jedna z kluczowych umiejętności. Przydaje się na dalszych etapach edukacji oraz w dorosłym życiu.
Zabawa w łapanie much nie jest taka łatwa, jakby się na początku wydawało. Niektóre żetony nie mają magnesu i nie przyczepiają się do żabek. Aby wybrać te, które można przenieść na swój liść, należy zapamiętać ich układ i obserwować ruchy przeciwników. Taka aktywność doskonali koncentrację oraz pamięć roboczą odpowiedzialną za przetwarzanie informacji.
Dzięki wesołej zabawie grą zręcznościową Quaki – Żaby i Muchy dziecko rozwija funkcje poznawcze i inicjuje aktywność celową, czyli uczy się planować oraz nadzorować wykonywane czynności. Jest to niezwykle cenna umiejętność, która pomoże mu w dalszej edukacji a później w dorosłym życiu.
Rozkładamy matę i muchy. Każdy gracz wybiera kolor żaby i liść. Następnie wszyscy układają swoje żaby na wybranym płatku lilii na macie.
Zasady: każdy gracz po kolei rzuca kością i wybiera muchę w wyrzuconym kolorze z płatka, na którym siedzi jego żaba. Sprawdza, czy żaba ją przyciąga. Jeśli tak – przekłada muchę na swój liść. Jeśli nie, oddaje kość następnemu graczowi. W obu przypadkach na koniec rundy może przenieść swoją żabę na inny płatek.
Gdy na kości wypadnie mucha, gracz może wybrać dowolny żeton z planszy i ułożyć na swoim liściu. W takim wypadku nie może już w tej rundzie zmienić płatka lilii.
Gdy wypadnie żaba – może wybrać dowolną muchę z płatka, na którym znajduje się jego pionek. Warunek: mucha ma magnes i da się przyciągnąć. W przeciwnym razie ruch wykonuje następny gracz.
Gra kończy się, gdy jeden z graczy zapełni swój liść muchami.
Rozkładamy matę i muchy. Każdy wybiera swoją żabę i pasujący liść.
Zasady: każdy z graczy rzuca kością i może wykonać ruch tylko wtedy, gdy wypadnie wybrany przez niego kolor. Tzn. czerwona żaba zbiera tylko czerwone muchy. Jeśli wypadnie inny kolor, rzuca następny gracz.
Jeśli gracz wyrzuci muchę, może wziąć do swoich zbiorów pasujący żeton z planszy. Jeśli żabę – podobnie, co poprzednio, ale musi ją przyciągnąć. Tzn., że jeśli mucha nie ma magnesu, zostaje na planszy, a ruch wykonuje następny gracz.
Gra kończy się, gdy jeden z graczy zapełni swój liść muchami.
Planszę,
4 liście,
4 żaby,
4 muchy z magnesem,
12 much bez magnesu,
kość
Wiek: 3 lata+
Gra dla 2-4 graczy
Certyfikat jakości CE