499,00 zł
459,90 zł z VAT
Mądrala i jego safari jest programem stworzonym z myślą o uczniach szkoły podstawowej w klasach 1-6 . Dzięki tej pomocy dydaktycznej uczniowie dowiedzą się wszystkiego o ulubionych lub nieznanych dotąd zwierzętach. |
Instalacja sieciowa: wszystkie szkolne komputery są podłączone (kablowo lub przez WiFi) do szkolnej sieci, przechowywanie danych mają w jednym, wspólnym miejscu. Aktywację wystarczy przeprowadzić tylko raz, na jednym wybranym PC, wtedy automatycznie przebiegnie aktywacja na wszystkich pozostałych PC. Klucz aktywacyjny można wykorzystać jeden raz.
Dostępna jest również stanowiskowa wersja produktu Mądrala i jego safari.
Placówki, które mają komputery bez napędów CD/DVD mogą pobrać program instalacyjny ze strony www.silcom-multimedia.pl/download/ a następnie uruchomić program numerem seryjnym, który znajduje się w pudełku z płytą CD.
Jedną z zalet programu Mądrala i jego safari jest to, że został on podzielony na 2 części: część encyklopedyczną oraz część praktyczną. W części encyklopedycznej dzieci zdobywają wiedzę o różnego rodzaju zwierzętach z całego świata, natomiast w części praktycznej sprawdzają swoją wiedzę.
W części encyklopedycznej szczegółowo opisanych zostało 100 gatunków zwierząt. Uczeń dowie się jak zwierzę wygląda, gdzie występuje, czym się żywi oraz w wielu przypadkach będzie mógł posłuchać odgłosów wydawanych przez wybrane zwierzę.
W części praktycznej znajduje się 10 gier, które pomogą uczniom utrwalić wiedzę oraz przećwiczyć spostrzegawczość i wyobraźnię.
Różnorodność gier z pewnością zadowoli zarówno najmłodszych uczniów, jak i tych trochę starszych. Gry oprócz utrwalania wiedzy wpływają na rywalizację uczniów. Rywalizacja wpłynie na zwiększenie czasu korzystania z programu oraz co za tym idzie na jeszcze szybsze przyswajanie informacji.
Dodatkowo najlepsi uczniowie mogą otrzymać dyplom, który będą mogli wydrukować. Dzięki temu mały mądrala pęknie z dumy!
Mądrala i jego safari współpracuje z tablicami interaktywnymi, więc z powodzeniem może zostać wykorzystany w trakcie lekcji w celu zwiększenia jej atrakcyjności.
Wykorzystanie programu w trakcie lekcji pozwoli na zwiększenie aktywności uczniów oraz wpłynie na szybsze przyswajanie wiedzy.
Obsługa programu nie przysporzy problemów nauczycielom i uczniom nie mającym na co dzień styczności z komputerem. Interfejs jest przejrzysty, czytelny, ale gdyby jednak pojawiły się jakiekolwiek problemy z obsługą programu to można skorzystać z instrukcji obsługi, która rozwiąże wszelkie problemy.
Dotychczas uczniowie postrzegali naukę i zabawę jako dwie odrębne rzeczy. Dzięki programowi Mądrala i jego safari wszystko może się zmienić!
Aplikacja została dopracowana w najmniejszych szczegółach - zarówno od strony merytorycznej jak i graficznej. Pozwoli to uczniom na wiele godzin wspaniałej rozrywki połączonej z nauką.
Jest to obowiązkowa pozycja dla każdego młodego mądrali!
Sprawdź inne pomoce dydaktyczne dla klasy 1-3
Dodatkowe informacje: Dostępna jest również inna część "Mądrali", a mianowicie Mądrala na wsi. Uwaga: Specjalnie dla placówek oświatowych udostępniliśmy możliwość składania zamówień z płatnością odroczoną. Wejdź by poznać szczegóły. |